Prednosti digitalnega marketinga pred klasičnim marketingom


Marketing v kakršni koli obliki je ena ključnih dejavnosti vsakega uspešnega podjetja, saj nobeno podjetje ne more preživeti brez učinkovitega trženja in oglaševanja.

Ker pa se svet nahaja v digitalni dobi in milijoni ljudi uporabljajo različne digitalne platforme, se je tudi marketing prilagodil trenutnim navadam potrošnikov. Iz klasičnega marketinga so številna podjetja presedlala na digitalni marketing, ki se vse pogosteje uporablja za promocijo svojih izdelkov in storitev, komunikacijo s potencialnimi kupci in še mnogo drugega.

Digitalni marketing se je izkazal za bolj učinkovit in dostopen napram klasičnemu marketingu, ob tem pa ima še nekatere druge prednosti.

Digitalni marketing

Digitalni marketing je cenejši od klasičnega

Stroški trženja so eno največjih finančnih bremen, ki jih imajo podjetja. Medtem ko to ne predstavlja velikega problema velikim podjetjem, pa je za majhna podjetja to lahko prav nočna mora. Zato je digitalni marketing za njih najboljša rešitev, saj je bistveno cenejši, z izbiro premišljenih strategij pa lahko vseeno dosežemo enake ali celo boljše rezultate.

Digitalni marketing vam zagotavlja večjo donosnost naložbe

Za podjetje je najpomembnejši kazalnik uspešnosti oglaševanja donosnost naložbe. Ta nam pove, koliko dobička je podjetje ustvarilo z oglasi v primerjavi s tem, koliko je za oglase zapravilo denarja. Dosedanji rezultati kažejo, da vam digitalni marketing zagotavlja bistveno večjo donosnost naložbe. Nekateri kanali digitalnega marketinga, kot so na primer email marketing, SMS marketing, marketing preko socialnih omrežij, so bistveno cenejši kot pa klasične oblike oglaševanja, a lahko z njimi dosežemo širši krog ljudi.

Digitalni marketing je merljiv

Ena ključnim prednosti digitalnega marketinga pred klasičnim je ta, da je uspešnost posameznih strategij mogoče zelo enostavno ugotoviti in oceniti. Pri klasičnih oblikah marketinga je to mogoče šele po nekaj tednih ali mesecih, digitalni marketing pa vam da takoj odgovor na to, kako uspešen je vaš oglas.

S pomočjo številnih spletnih orodij lahko v vsakem trenutku vidite, koliko potencialnih strank si je ogledalo vaš oglas, koliko jih je obiskalo vašo spletno stran, koliko od njih je opravilo konverzijo, koliko časa so ostali na strani, katero mesto dosegate v spletnih iskalnikih in še marsikaj drugega. To so ključni podatki, na podlagi katerih lahko hitro ugotovite, kako uspešen je digitalni marketing.

Digitalni marketing je kadarkoli prilagodljiv

Poznavanje uspešnosti digitalnega marketinga je ključnega pomena pri prilagajanju svojih oglaševalskih akcij. Digitalni marketing je uspešen, ko z enim klikom dosežete čim boljše rezultate. Če pa se vaš oglas ne dosega vaših pričakovanj, potem je pomembno, da ga ustrezno prilagodite ali pa prenehate z oglaševanjem.

Digitalni marketing vam v takšnih situacijah omogoča, da lahko svojo strategijo v trenutku popolnoma spremenite in prilagodite na takšen način, da bo oglaševanje uspešnejše. Za razliko od klasičnega, ki je bolj tog in je pred tem običajno potrebno podpisati goro dokumentacije, to lahko storite kadarkoli oziroma takoj, ko ugotovite, da so vaši rezultati pod pričakovanji.

Z digitalnim marketingom razvijate blagovno znamko

Podjetja na številnih platformah oblikujejo svojo blagovno znamko in skrbijo za svoj ugled. Če je spletna stran dobro oblikovana, če so na njej kakovostne in uporabne vsebine, če se podjetje pojavlja tudi na socialnih omrežjih, potem je to eden od najboljših načinov, da podjetje razvija svojo blagovno znamko. Vse to in še vem nam omogoča digitalni marketing in je za prepoznavnost podjetja ključnega pomena.

Digitalni marketing omogoča natančno ciljanje potencialnih strank

Klasične oblike marketinga uporabljajo tako imenovano metodo razprševanja, kjer je oglas objavljen na različnih platformah z upanjem, da bodo tisti ljudje, ki jim je bil oglas všeč, k vam tudi pristopili. Digitalni marketing pa vam sedaj omogoča, da s svojo izbrano strategijo pristopite do potencialnih strank na podlagi njihovih interesov ali začetnega dejanja.

Takšen primer so elektronska sporočila, ki so strankam poslana le potem, ko so na vaši spletni strani izvedle akcijo, torej dobijo kupci samo tisto, kar tudi zahtevajo. Danes imajo platforme socialnih medijev zelo pameten algoritem, ki preučuje in primerja uporabniške nastavitve, zato so določene oglaševalske akcije prikazane le določenim uporabnikom, to pa pomaga povečati prodajo in zmanjšati stroške marketinga.

Z digitalnim marketingom postane posel globalen

Digitalizacija je omogočila, da se je svet spremenil v pravo globalno vas. Digitalni marketing vam omogoča, da so vaše spletne strani in druge vsebine v vsakem trenutku vidne v kateremkoli delu sveta. To je še posebej pomembno za vsa majhna podjetja, saj jim digitalni marketing omogoča, da so kljub svoji majhnosti vidni na svetovnem trgu. Zahvaljujoč digitalnemu marketingu lahko danes spremljamo številne uspešne zgodbe novoustanovljenih podjetjih, ki so postala uspešna ravno zaradi globalne naravnanosti digitalnega marketinga.

Digitalni marketing ne omogoča zgolj ciljanja vaših strank, ampak tudi njihovo segmentacijo. Gre za postopek, pri katerem se ciljna publika razdeli v manjše skupine kupcev glede na določeno karakteristiko, kot je na primer spol, starost, geografski položaj, interesi in še marsikaj drugega.

Digitalni marketing omogoča segmentacijo vaših strank

Bistveno je, da vam segmentacija povečuje prodajo in zmanjšuje stroške, zato je ključnega pomena za uspešno poslovanje podjetja. Seveda pa je segmentacija učinkovita le, če imamo prave informacije, zato je potrebno od svojih strank pridobiti ustrezne podatke.

Digitalni marketing zahteva večjo zavzetost

Svetovni splet je iz dneva v dan večji in vse izdelke, ki jih ponuja vaše podjetje, najverjetneje ponuja še na tisoče drugih podjetij. Podatki kažejo na to, da se je povprečna obiskanost ene spletne strani bistveno povečala, a je čas, ki ga potrošniki porabijo za brskanje, bistveno krajši. To pomeni, da v primeru, ko obiskovalec spletne strani ne najde tistega kar išče, se odpravi drugam.

Če želite uspeti v takšni konkurenci, je ključnega pomena, da zagotovite nenehno interakcijo s publiko. Učinkovit digitalni marketing omogoča podjetjem, da ostanejo konkurenčna na takšen način, da jim omogoča sodelovanje s svojimi potencialnimi kupci preko različnih digitalnih kanalov. Seveda pa to dosežete le z rednimi in kakovostnimi objavami v obliki spletnih dnevnikov, blogov, promocijami, posebnimi ponudbami in še kaj. S tem boste zadržali pozornost vaših strank, hkrati pa si boste ustvarili ugled.

Sedaj se verjetno sprašujete, ali je za vaše podjetje bolje izbrati digitalni marketing ali pa ostati pri klasičnih oblikah marketinga. Dejstvo je, da ste lahko z uporabo ustreznih strategij digitalnega marketinga izjemno uspešni, a se je potrebno celotnega procesa lotiti načrtovano, pri čemer vam lahko pomaga tudi agencija za digitalni marketing. A to ne pomeni, da so klasične oblike marketinga za odstrel, saj lahko vaš digitalni marketing učinkovito dopolnjujejo.

Recent Posts