Ne glede na velikost podjetja in industrijsko področje, v katerem posluje, bo prav vsako med njimi poskušalo najti najboljše načine za predstavitev in prodajo svojih izdelkov oziroma storitev. Med ene od najučinkovitejših pristopov pospeševanja prodaje zagotovo spada Google oglaševanje, o katerem si več lahko preberete na tej spletni povezavi: https://www.dominatus.si/google-ads-oglasevanje.
Če se sami tega ne želite lotiti, so vam na voljo različni ponudniki marketinških storitev, ki vam bodo pri tem pomagali. Glavni namen storitev, kot so Ads oglasi, je povečanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Najprej je ključnega pomena poiskati najpreprostejši in najučinkovitejši način, da privabite čim več ogledov vašega spletnega mesta. To vam bo povečalo možnosti za realizacijo prodaje.
Med poplavo različnih ponudnikov informacijskih in marketinških storitev na tem področju zagotovo prednjačijo pri podjetju Dominatus s svojim individualiziranim pristopom, v katerem se popolnoma prilagodijo potrebam svojih strank.
Prvi korak je temeljita analiza spletne strani
Zakaj je to potrebno? Najprej je namreč treba določiti jasne oglaševalske cilje, nato pa glede na to še poiskati najučinkovitejše produkte, s katerimi se bo izvajalo Google oglaševanje. Z natančno analizo vaše spletne trgovine, bloga ali strani boste skupaj z izvajalcem, zadolženim za implementacijo vseh potrebnih parametrov, našli najboljši način za dosego zastavljenih ciljev. Zato je nujno najprej analizirati celotno spletno stran ter vaše storitve ali izdelke, ki jih na njej ponujate.
Z uporabo različnih orodij, ki jih omogoča Google oglaševanje, boste tako skupaj s strokovnjakom za digitalni marketing poiskali najboljšo strategijo, da privabite več obiskovalcev na svoje spletno mesto, obenem pa jih spodbudite k hitrejšemu nakupu. Različne metode, kot so Ads oglasi, se odlično obnesejo tudi pri povečevanju prodaje pri že obstoječih kupcih, saj jih lahko spodbudi k nakupu dodatnih izdelkov ali storitev.
Google oglaševanje: 4 najučinkovitejši pristopi
Najpogosteje uporabljena metoda so Ads oglasi, ki se prikažejo v iskalnem omrežju. To poteka tako, da se reklamno sporočilo za vaš izdelek pojavi v iskalniku v prav tistem trenutku, ko potencialni kupci iščejo prav takšne izdelke, ki jih vi ponujate. Vaša prodaja se bo zanesljivo povečala, saj boste uporabniku ponudili v pravem trenutku ravno tisto, kar išče. Velika prednost takšnega načina pospeševanja prodaje je da to storitev plačate samo, ko uporabnik klikne na reklamno sporočilo.
Številni uporabniki si večkrat ogledajo določene oglase na vaši strani, morda tudi dodajo izbrani izdelek v košarico, a se potem ne odločijo za nakup. Vaša naloga je, da jih z ustreznimi Ads oglasi prepričate, da zaključijo nakup. Če želite ciljati na takšne uporabnike, bo pravi pristop dinamično ponovno trženje. Tega se lotite tako, da uporabnikom v prikazanem reklamnem sporočilu prikažete prav tisti izbrani izdelek, ki so si ga že ogledali v vaši spletni trgovini. Tako bodo v nakup prepričali prav tiste, ki so mogoče nekaj časa oklevali. Poleg tega boste uspešno pospešili celoten proces nakupa.
Ads oglasi v Gmailu
Zelo priljubljen in vse bolj privlačen način za vse, ki prodajajo različne storitve oziroma izdelke, je Google oglaševanje prek storitve Gmail. To so reklamna sporočila, ki se prikažejo v elektronski pošti v zavihku ”Promotions”.
Ena od največjih prednosti, ki jih prinašajo takšno Ads oglasi, je natančno segmentiranje uporabnikov, saj se takšna reklamna sporočila prikazujejo le tistim uporabnikom, ki ustrezajo določenim kategorijam, na primer spol, poklic, itd. Tako tudi uporabniki niso zasičeni s takšnimi sporočili. Obenem pa gre za še vedno dokaj neizkoriščen način, zato je tovrstno Google oglaševanje precej ugodno. Poleg tega pa je pri tej metodi za zdaj še zelo malo konkurence.
Video oglasi na Youtubu
Vse bolj priljubljen način oglaševanja so nedvomno tudi Ads oglasi v obliki kratkih video sporočil. Prednost takšnega načina marketinga je tudi tu natančno segmentiranje ciljne populacije. Prikaz takšnih sporočil je namreč pogojen s številnimi različnimi parametri, kot so na primer vrsta naprave, prek katere uporabnik dostopa, ciljanje na tiste uporabnike, ki so vašo stran že prej obiskali in tudi gleda na njihov spol in starost.
Prikazani pa so vsebine in videi, ki so prilagojeni interesom uporabnika glede na pogosto uporabljene iskalne ključne besede in fraze ter obiskane spletne strani. Kar se tiče stroškov na vaši strani, je predvsem dobrodošlo to, da boste plačali le za tiste video vsebine, ki si jih bo uporabnik dejansko ogledal. To običajno pomeni, da za ogled šteje 30 sekund videa oziroma celotnega videa z Ads oglasi, če je ta krajši od 30 sekund.
Koliko vas bo stalo Google oglaševanje?
Kot ste se lahko prepričali, obstaja cela vrsta različnih strategij tovrstnega digitalnega trženja, zato ne obstaja neka splošna cena, ki bi veljala za vsako stranko. Končni stroški bodo odvisni od samega obsega vseh oglaševalskih akcij, za katere se boste po uvodnem srečanju dogovorili z izvajalci storitev.
Priporočljivo je, da se o vseh podrobnostih, ki jih vključuje Google oglaševanje, pogovorite z izbranim ponudnikom. Če iščete transparentnega ponudnika, ki vam bo omogočil popoln vpogled v porabo vaših sredstev, se obrnite na ekipo digitalnih strokovnjakov podjetja Dominatus.