NAZAJ NA PRVO STRAN
NAZAJ NA PRVO STRAN

Odlični odzivi in čestitke za izvedbo novega sejma Feel the Future – V treh dneh na sejmišču več kot 2800 strokovnih obiskovalcev

88 % obiskovalcev, ki so od četrtka do sobote, 19.-21. oktobra 2017, obiskali novi sejem inovativnih digitalnih rešitev Feel the Future, je dejalo, da je sejemsko dogajanje izpolnilo njihova pričakovanja. Tudi razstavljavci so v večini odgovorili pritrdilno na to vprašanje. Sejem je v treh dneh obiskalo dobrih 2800 obiskovalcev, ki so poslovno in zasebno povezani s področjem digitalizacije.

 

 

V Celjskem sejmu minulo sejemsko dogajanje ocenjujejo pozitivno, saj je bilo ves čas na sejmišču čutiti pozitivno energijo tako razstavljavcev kot tudi obiskovalcev, ki pozdravljajo odločitev Celjskega sejma, da organizira sejem s tega področja. »Ocenjujemo, da smo naredili dobre temelje za nadaljnji razvoj sejma. V razgovorih so se porodile številne nove ideje, kako sejem v prihodnje nadgrajevati,« poudarja izvršni direktor Celjskega sejma mag. Robert Otorepec. V Celjskem sejmu so tako že odločeni, da bodo sejem v prihodnje organizirali vsako leto, terminsko pa ga bodo zaradi strokovne narave premaknili v delovni teden od srede do petka.

Prva analiza rezultatov raziskave, ki jo med obiskovalci in razstavljavci sejemskih dogodkov redno pripravljajo v Celjskem sejmu, je med drugim pokazala, da je 88 % obiskovalcem sejemsko dogajanje izpolnilo pričakovanja. To se izraža tudi v splošni oceni sejma – 77 % anketiranih obiskovalcev je sejem na petstopenjski lestvici ocenilo z najvišjima ocenama štiri in pet. V večini (34 %) so obiskovalci sejem obiskali, ker so si želeli ogledati sejemsko ponudbo. Sledili so razlogi izvedeti koristne informacije, spremljati razvoj stroke in obisk strokovnih predavanj. Med strokovnimi vsebinami, ki so obiskovalcev najbolj zanimale, so bile digitalna preobrazba podjetij, mobilnost in pametna mesta. Velika večina obiskovalcev je tudi navedla (78 %), da sejem zagotovo ponovno obiščejo. Praktično vsi preostali so dejali, da je za tak odgovor še prezgodaj.

Tudi razstavljavci že ta trenutek z veliko gotovostjo napovedujejo ponovno sodelovanje na prihodnjem sejmu, saj se zavedajo pomena takih predstavitev. Več kot 70 % jih je že napovedalo prisotnost, vsi preostali pa se še ne morejo odločiti (nihče od anketiranih razstavljavcev ni zavrnil sodelovanja na prihodnjem sejmu). Sejemsko dogajanje je sicer izpolnilo pričakovanja skoraj 60 % anketiranim razstavljavcev. Skoraj 30 % razstavljavcev je svoj nastop ocenilo za zelo uspešen, vsi preostali za uspešen. Več kot 37 % odstotkov razstavljavcev je potrdilo sklenitev novega posla neposredno na sejmišču. Največ med njimi je dogovorilo sestanek s potencialnim novim poslovnim partnerjem, sledila je sklenitev nove pogodbe in novi kupec.

Share facebook
OSTALI ČLANKI