Facebook je zelo razširjena platforma, ki se nenehno spreminja. Zato je pri facebook oglaševanju treba dobro poznati vse trike, redno spremljati spremembe in se vsak dan znova učiti iz izkušenj. Kako oglaševati na facebooku vas lahko naučijo na raznih seminarjih, webinarjih, lahko pa se vse naučite sami. Vsekakor je facebook oglaševanje trenutno najbolj donosno, zato se vam splača vložiti nekaj časa in denarja.
Enaostavno lahko oglas na facebooku naredite tako, da greste na facebook.com/advertising in kliknete na ustvari oglas. Skreirajte vizualno podobo vašega oglasa, mu določite ceno ( cena na klik ali cena na ogled ), ter izberite ciljno publiko.
Kako izberem ciljno publiko?
Facebook je platforma, ki vam s svojimi orodji nudi zelo veliko možnosti pri izbiri ciljne publike. Tukaj je treba biti pazljiv, da ne targetiramo preveč natančno, saj bo tako oglas prikazan preveč ozki skupini ljudi. Dobro je, da se oglas prikazuje le potencialnim kupcem, mora pa biti prikazan vsaj 1000 osebam. Da lahko nastavimo ciljno občinstvo, moramo poznati svoje stranke. Glede na našo nišo se odločimo kakšne osebe bi zanimal naš oglas. Ciljno publiko zgradimo na več načinov, da vidimo, kateri nam je pripeljal največ novih sledilcev. Facebook pri targetiranju ponuja tri možnosti: da izberemo publiko, ki jo poznamo; izberemo publiko, ki je najbolj podobna tej, ki jo poznamo; da izredno natančno targetiramo. Medtem, ko se učimo kako oglaševati na facebooku, vidimo, da ima facebook veliko orodij s katerimi si lahko pomagamo.
Poleg pravilne izbire ciljne publike, je pomembno tudi, da je naš oglas dovolj privlačen. Zaradi nizkih stroškov oglaševanja, lahko veliko ekperimentiramo, katera kreacija boljše deluje. Sodobna oblika oglasov so vrtiljak ( carousel ) oglasi, s katerimi lahko prikažemo več izdelkov hkrati. So večji, bolj zabavni in privlačnejši od klasičnih oblik oglasov. Omogočajo nam tudi, da se v njih premikamo levo in desno.
Kako oglas oblikovati?
V tem članku, kjer vam razlagam, kako oglaševati na facebooku, je premalo prostora za razlago vseh trikov, lahko pa vam na kratko pokažem, kako učinkovito oblikovati oglas.
Pomembno je, da že s prvo sliko pritegnemo uporabnikovo pozornost. Dolžino besedila prilagodimo tako, da je viden tudi na mobilnih telefonih. S pomočjo zaporednih slik ali videoposnetkov povejmo zgodbo, vendar pazimo da smo dovolj zanimivi, da ostane uporabnik sfokusiran do konca, ko ga pripeljemo do gumba »call to action«. Slike so najpomembnejši element oglasa, zato je pomembno , da jih testiramo, katera vzbudi več zanimanja in posledično več klikov. Priporočljivo je, da so oglasi prilagojeni za vsako napravo posebej, saj je na mobilnih napravah večkrat odziv drugačen. Na učinkovitost oglasa vpliva tudi cena, zato je smiselno testirati različne strategije postavljanja cen za prikaz oglasa. Ne pozabimo na analiziranje časovnega okvirja za objavo oglasa. Z različnimi orodji si lahko pomagamo določiti optimalen čas objave, s tem pa poskrbimo, da bo interakcija večja.
Kaj je facebook pixel?
To je koda, ki jo namestimo na spletno stran za natančno zbiranje podatkov o obiskovalcih naše spletne strani. Glede na pridobljene podatke, lahko potem oglase optimiziramo in povečamo njegovo učinkovitost. Prav tako lahko Facebook pixel pride prav v primeru, da na spletno stran pripeljemo obiskovalce preko SEO optimizacije spletnih strani, ki jih potem lahko na Facebooku upoštevamo v skupinah za ponovno trženje.
Kako oglaševati na facebooku je vsekakor zanimiva tema. A je preveč obširna za kratko razlago, zato upam, da vam bodo ti napotki prišli vsaj malo prav.